00:39
НАВИЧКИ, ЯКІ ДІТИ ОТРИМУЮТЬ, ПРАЦЮЮЧИ З КОНСТРУКТОРОМ

11 ВАЖЛИВИХ НАВИЧОК, ЯКІ ДІТИ ОТРИМУЮТЬ, ПРАЦЮЮЧИ З КОНСТРУКТОРОМ

 

1. Розвиток дрібної моторики. 

Деталі конструктора - чудовий елемент, маніпулюючи яким дитина тренує пальці, руки, застосовує багато м'язів тіла. Розвиток дрібної моторики не лише готує руку до письма, але й напряму впливає на розвиток мови та інтелекту дитини

2. Розвиток фантазії.

Робота з конструктором наповнює час дитини пригодами, героями та ворогами, тваринами та навіть членами сім'ї. Творчість у конструюванні стає формою розповіді та драматичної театралізованої гри

3. Розвиток цілеспрямованості. 

Конструювання дозволяє втілювати фантазії та задуми тут та зараз! Це не лише розвиває впевненність у собі та своїх можливостях, але й дозволяє розвивати цілеспрямованість, ставлячи перед собою складніші цілі та досягаючи їх.

4. Наполегливість. 

Час від часу, коли щось не виходить або руйнується це засмучує. Але діти, що регулярно працюють з конструктором не знають поразки. Вони вчаться відновлювати та покращувати свою роботу. Все можливо! 

"Добре, спробуємо спочатку!"

5. Вирішення головоломок. 

Не важливо, збирає дитина конструктор за інструкцією, чи використовує власну фантазію, в цей час вона вирішує головоломку, збираючи будівлю, літак або ферму, вона отримує досвід в будуванні порядку з хаосу та отриманні єдиного цілого з розрізнених частин

6. Навички наукового мислення. 

Один з перших уроків, з яким стикається дитина складаючи конструктор - причинно - наслідкові зв'язки. Основою науки є ідея та її доведення. Дитина висуває гіпотезу та доводить її через конструктор. Чи може велика вежа триматися на найменшій цеглині? якими деталями краще з'єднати літак та крило? чи зможе фігурка втриматися на жердині? А на більшій деталі?

7. Розуміння технологій. ­

Складаючи конструктор дитина розуміє як процюють механізми та з чого вони складаються. Шестерні, рухливі деталі - все це дозволяє складати прості механізми та зрозуміти їх природу

8. Розвиток творчості.  

Кожне збирання конструктора є формою мистецтва. Бо воно обмежується лише дитячою уявою! Діти стають творцями з сотнями крихітних витворів мистецтва. Вони можуть використовувати колеса, фігури, різноманітні деталі, щоб втілити свої ідеї. Це може бути корисним, цікавим або навіть терапевтичним.

9. Розвиток математичного мислення

З конструктором стають наочно зрозумілі такі поняття як кількість, співвідношення, частина та ціле, елемент та багато інших. Збираючи деталі конструктора, дитина не лише будує щось нове, але й формує свій мозок.

10. Вміння працювати у команді. 

Збираючи складну систему разом, діти набувають найважливіших соціальних навичок: 

- вміння доносити свою думку та вислуховувати інших

- домовлятися та виконувати домовленості

- працювати для досягнення спільної мети

- виконувати різні командні ролі

- відповідати за свою частину роботи

та багато іншого

11. Розвиток просторового інтелекту

Збираючи деталі конструктора за власним задумом, дитина починає мислити як архітектор чи дизайнер, підбираючи елементи та розташовуючи їх у заданому просторі ігрової площі.

Джерело: http://kidscan.com.ua/discovery_konstruyuvannia

Переглядів: 147 | Додав: laddyart | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar