Основи дизайну

Графічний дизайн – художньо-проектна діяльність зі створення гармонійного і ефективного візуально-комунікативного середовища. Графічний дизайн робить інноваційний внесок до розвитку соціально-економічної і культурної сфери, сприяючи формуванню візуального ландшафту сучасності.

Графічний дизайн як дисципліну можна віднести до художніх і професійних дисциплін, що фокусуються на візуальній комунікації і представленні. Для створення і комбінування символів, зображень або слів використовуються різноманітні методики з метою сформувати візуальний образ ідей і послань. Графічний дизайнер може користуватися друкарським оформленням, образотворчими мистецтвами і технікою верстання сторінок для виробництва кінцевого результату. Графічний дизайн як термін часто застосовують при позначенні самого процесу дизайну, за допомогою якого створюється комунікація, так і при позначенні продукції (результатів), які були отримані після закінчення роботи.

Розділи графічного дизайну. Графічний дизайн можна класифікувати за категоріями вирішуваних завдань:

  • типографіка, каліграфія, шрифти, у тому числі дизайн газет, журналів і книг;
  • фірмовий стиль (корпоративний стиль), у тому числі фірмові знаки, логотипи, брендбуки;
  • візуальні комунікації, у тому числі системи орієнтації (навігаційні і інші піктограми);
  • плакатна продукція, у тому числі рекламні плакати;
  • візуальні рішення для упаковок продукції, у тому числі кондитерської і харчової;
  • завдання веб-дизайну;
  • візуальний стиль телепередач та інших продуктів ЗМІ.

Графічний дизайн стає усе більш інтегруючою професією, що об'єднує в роботі із складним, багаторівневим предметом візуальної реальності принципи і методи різних професійних дисциплін. Окрім візуального образу, тексту, простору, графічний дизайн освоює такі реальності, як рух, час, інтерактивність і оперує усе більш різноманітними засобами економічних, маркетингових і культурних комунікацій.

Професійне комп'ютерне програмне забезпечення:

  • для офсетної поліграфії: Adobe Photoshop (робота з растровими зображеннями), Adobe Illustrator (робота з векторними зображеннями), Adobe InDesign і QuarkXPress (верстання сторінок);
  • для зовнішньої реклами і трафаретного друку: Corel Draw.

Загальноприйняте використання графічного дизайну включає журнали, реклама, упаковка і веб-дизайн. Наприклад, упаковка товару може включати логотип або інше зображення, організований текст і чисті елементи дизайну, такі як форми і колір, сприяючі єдиному сприйняттю картинки. Композиція - одна з найважливіших властивостей графічного дизайну, особливо при використанні попередніх матеріалів або інших елементів.

Основні продукти графічного дизайну

  • книжкові макети й ілюстрації;
  • рекламні й інформаційні плакати;
  • графічне рішення листівок і поштових марок;
  • оформлення грамплатівок і DVD дисків;
  • корпоративний стиль компанії і його основний елемент – логотип;
  • буклети, брошури, календарі й інша рекламна поліграфічна продукція;
  • упаковки, етикетки, обкладинки;
  • сувенірна продукція;
  • інтернет-сайти.
Категорія: Мої статті | Додав: laddyart (05.05.2016) | Автор: адмін E
Переглядів: 323 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar