Графічний дизайн – художньо-проектна діяльність зі створення гармонійного і ефективного візуально-комунікативного середовища. Графічний дизайн робить інноваційний внесок до розвитку соціально-економічної і культурної сфери, сприяючи формуванню візуального ландшафту сучасності. Графічний дизайн як дисципліну можна віднести до художніх і професійних дисциплін, що фокусуються на візуальній комунікації і представленні. Для створення і комбінування символів, зображень або слів використовуються різноманітні методики з метою сформувати візуальний образ ідей і послань. Графічний дизайнер може користуватися друкарським оформленням, образотворчими мистецтвами і технікою верстання сторінок для виробництва кінцевого результату. Графічний дизайн як термін часто застосовують при позначенні самого процесу дизайну, за допомогою якого створюється комунікація, так і при позначенні продукції (результатів), які були отримані після закінчення роботи. Розділи графічного дизайну. Графічний дизайн можна класифікувати за категоріями вирішуваних завдань:
Графічний дизайн стає усе більш інтегруючою професією, що об'єднує в роботі із складним, багаторівневим предметом візуальної реальності принципи і методи різних професійних дисциплін. Окрім візуального образу, тексту, простору, графічний дизайн освоює такі реальності, як рух, час, інтерактивність і оперує усе більш різноманітними засобами економічних, маркетингових і культурних комунікацій. Професійне комп'ютерне програмне забезпечення:
Загальноприйняте використання графічного дизайну включає журнали, реклама, упаковка і веб-дизайн. Наприклад, упаковка товару може включати логотип або інше зображення, організований текст і чисті елементи дизайну, такі як форми і колір, сприяючі єдиному сприйняттю картинки. Композиція - одна з найважливіших властивостей графічного дизайну, особливо при використанні попередніх матеріалів або інших елементів. Основні продукти графічного дизайну
| |
| |
Переглядів: 333 | |
Всього коментарів: 0 | |