Осн.обр мист. з метод. керівництва

Теоретичний блок

  1. Поняття образотворчого мистецтва та образотворчої діяльності.
  2. Функції мистецтва у суспільстві. Їхня реалізація у ДНЗ.
  3. Мистецтво живопису та графіки.
  4. Мистецтво скульптури та архітектури.
  5. Декоративно-прикладне мистецтво.
  6. Мистецтво дизайну.
  7. Характеристика твору мистецтва як основної ланки художньої культури дошкільників.
  8. Зміст і значення поняття «кольорознавство». Систематизація кольору.
  9. Основні та похідні (складені) кольори. Просторові особливості кольору.
  10. Доповнюючі кольори. Світлотний та кольоровий контрасти.
  11. Колірні співвідношення. Значення кольорів.
  12. Зміст та форми організованого навчання образотворчої діяльності дошкільників.
  13. Малювання як провідний вид образотворчої діяльності дошкільників.
  14. Ліплення як вид образотворчої діяльності дітей дошкільного віку.
  15. Аплікаційна діяльність дітей дошкільного віку.
  16. Конструктивно-моделювальна діяльність дошкільників.
  17. Завдання всебічного розвитку дитини-дошкільника (розумовий та естетичний розвиток, моральне та трудове виховання).
  18. Завдання художнього виховання і розвитку в процесі образотворчої діяльності (розвиток естетичного сприймання, естетичних почуттів та творчої уяви, формування задуму).
  19. Знання, уміння і навички, потрібні для зображення предмета.
  20. Знання, уміння і навички, потрібні для зображення зв’язного змісту.
  21. Знання, уміння і навички, потрібні в складанні візерунків.
  22. Знання, уміння і навички з техніки образотворчої діяльності дошкільників.
  23. Загальні принципи планування програмного матеріалу (за розділами програми, типами занять та видами образотворчої діяльності).
  24. Загальні принципи планування програмного матеріалу (добір предметного та сюжетного змісту занять).
  25. Методи, спрямовані на набуття вміння зображувати.
  26. Методи, що забезпечують міцне засвоєння технічних навичок.
  27. Методи, які застосовують при декоративній роботі.
  28. Методи, які застосовують при зображенні сюжету.
  29. Характер малювання дітей віку від 1 до 2 років.
  30. Образотворча діяльність дітей раннього віку.
  31. Програма навчання дітей раннього віку  (підведення до зображення, технічні навички).
  32. Прийоми навчання, керівництво малюванням і ліпленням у групі дітей раннього віку.
  33. Завдання виховання і розвитку дітей молодшого дошкільного віку.
  34. Програма навчання образотворчої діяльності (зображення предметів, передача зв’язного змісту, технічні навички) дітей молодшого дошкільного віку.
  35. Методи навчання дітей молодшого дошкільного віку зображувати форми предметів та передавати задум.
  36. Завдання виховання і розвитку дітей середнього дошкільного віку.
  37. Програма навчання образотворчої діяльності (зображення предметів, складання візерунків, передача зв’язного змісту, технічні навички) дітей середнього дошкільного віку.
  38. Методи навчання дітей середнього дошкільного віку зображення (розгляд і аналіз предметів, показ малюнків).
  39. Методи, які застосовують при складанні візерунків (зразок, показ прийомів виконання, розглядання робіт) у групі дітей середнього дошкільного віку.
  40. Методи навчання дітей середнього дошкільного віку вираження зв’язного змісту.
  41. Методи навчання дітей середнього дошкільного віку технічних навичок.
  42. Завдання виховання і розвитку дітей старшого дошкільного віку.
  43. Програма навчання образотворчої діяльності (зображення предметів, складання візерунків, передача зв’язного змісту (сюжету), технічні навички) дітей старшого дошкільного віку.
  44. Методи, які застосовують у декоративних роботах у групі дітей старшого дошкільного віку.
  45. Методи навчання дітей старшого дошкільного віку вираження зв’язного змісту.
  46. Методи навчання дітей старшого дошкільного віку технічних навичок.
  47. Альтернативні підходи до планування образотворчої діяльності.
  48. Сутність перспективності і наступності в освітній роботі з розділу «Образотворче мистецтво».
  49. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з питань організації образотворчої діяльності дітей.
  50. Інноваційно-пошукова робота в організації образотворчої діяльності дітей.

Практичний блок

  1. Схематично зобразити розташування робочого матеріалу, інструментів і обладнання для занять з малювання на столах різної форми.
  2. Схематично зобразити розташування робочого матеріалу, інструментів і обладнання для занять з ліплення на столах різної форми.
  3. Схематично зобразити розташування робочого матеріалу, інструментів і обладнання для занять з аплікації та конструювання на столах різної форми.
  4. Спроектувати розташування компонентів розвивального художнього середовища (за віковими групами ДНЗ).
  5. Розробити пам’ятку проведення інструктажу дітей перед заняттям з образотворчої діяльності.
  6. Розробити схему розгляду твору декоративно-прикладного мистецтва для дітей дошкільного віку (декоративний розпис та виріб на вибір студента).
  7. Скласти бесіду за програмовою картиною (на вибір студента) для ознайомлення дошкільників із колоритом осіннього пейзажу.
  8. Скласти орієнтовну програму для гуртка з образотворчої діяльності дітей старшого дошкільного віку.
  9. Скласти фрагмент заняття з малювання (ранній вік).
  10. Скласти фрагмент заняття з ліплення (ранній вік).
  11. Скласти фрагмент заняття з малювання (молодший дошкільний вік).
  12. Скласти фрагмент заняття з ліплення (молодший дошкільний вік).
  13. Скласти фрагмент заняття з аплікації (молодший дошкільний вік).
  14. Скласти фрагмент заняття з малювання (середній дошкільний вік).
  15. Скласти фрагмент заняття з ліплення (середній дошкільний вік).
  16. Скласти фрагмент заняття з аплікації (середній дошкільний вік).
  17. Скласти фрагмент заняття з конструювання (середній дошкільний вік).
  18. Скласти фрагмент заняття з малювання (старший дошкільний вік).
  19. Скласти фрагмент заняття з ліплення (старший дошкільний вік).
  20. Скласти фрагмент заняття з аплікації (старший дошкільний вік).
  21. Скласти фрагмент заняття з конструювання (старший дошкільний вік).
  22. Підібрати три фізкультхвилинки та дві пальчикові вправи для занять з образотворчої діяльності. Прокоментувати виконання їх на заняттях.
  23. Розробити вправи для дошкільників на закріплення знань про основні та похідні кольори.
  24. Розробити пам’ятку за показниками компетентності випускника ДНЗ (художньо-естетичний розвиток) відповідно до діючих програм розвитку, виховання і навчання дитини дошкільного віку.
  25. Спроектувати план наочно-письмової форми роботи ДНЗ з батьками (художньо-естетичний розвиток дітей).

 

Категорія: Мої статті | Додав: laddyart (09.12.2015) | Автор: адмін E
Переглядів: 1556 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar